IRANIAN E.L.F

LEETEUK : Until the world is covered with Pearl Sapphire, and blue balloons. It's not an end, it's an and

IRANIAN E.L.F

LEETEUK : Until the world is covered with Pearl Sapphire, and blue balloons. It's not an end, it's an and

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۰۳ ق.ظ

چرا باید در پروژه ی گائون اواردز مشارکت کنیم؟



با اینکه واقعا چرا نداره :/ یک سری توضیحات رو میدم چون عده ای نیاز به قانع شدن دارن: 


سوپرجونیور از زمان سوری سوری، همه ساله دست پر از جوایز گائون گذشته. امسال هم نامزد دریافت جایزه ی آلبوم و هنرمند سال شده. که براساس مقایسه ی آمار فروش و سایر شاخص ها و طبق نظر کمیته ی داوران به یکی از نامزد ها تعلق میگیره. خب حقیقتش امسال هیچ تضمین و اطمینانی بابت کسب این جایزه وجود نداره.... پس ما باید برای جوایز ویژه که تعلق گرفتنش به کسی برعهده ی طرفداراست تمام تلاشمون رو کنیم!

گائون دو جایزه ی ویژه داره. یکیش همینه که نیاز هست براش پول جمع کنیم. و دیگری برعهده ی الف های چینی میشه.


پس خوااهششش میکنم متوجه باشید که هر ۵هزارتومن بسیار مهمه و حتی یک رای میتونه نتیجه ی نهایی رو تغییر بده


منتظر کامنت هاتون هستم

  • fish shabnam

نظرات  (۲)

سلام..من میخواستم کمک کنم..میشه شماره حسابو بدین؟
من میخوام شرکت کنم پنج هزار تومن و چطوری بهتون بدم؟!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی