IRANIAN E.L.F

LEETEUK : Until the world is covered with Pearl Sapphire, and blue balloons. It's not an end, it's an and

IRANIAN E.L.F

LEETEUK : Until the world is covered with Pearl Sapphire, and blue balloons. It's not an end, it's an and

چهارشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۵۹ ق.ظ

یه توضیح کوچیک

روز بخیر عزیزای دلم

چند مورد هست که سوال اکثر شماهاست. خواستم در یک پست جواب بدم تا دیگه انشالا سوالی پیش نیاد


اول. هزینه‌ای که داریم برای جولیوس کوچولو جمع میکنیم فقط همین یک‌بار انجام میشه و بصورت ماهیانه نیست. یعنی موسسه‌ی Worldvision به دوستان ما در بنیاد خیریه‌ی سوجو اعلام کردن عهده‌دار شدن سرپرستی این پسر تا سن هجده سالگی حدود ۶هزار دلار هزینه داره و فندوم داره این پول رو جمع میکنه


دوم. من گفتم امید دارم حداکثر یک میلیون و ششصدهزارتومن جمع کنیم چون این میزان پول برابر با هزینه‌ی یک‌سال زندگی جولیوس هست. و بنظرم سهم بسیار خوب و مناسبی برای ماست. 


سوم. دلیل اینکه شماره حساب رو عمومی اعلام نمیکنم و ازتون درخواست میکنم تک به تک از خودم دریافتش کنید این‌هست‌که ؛ باید بدونم دقیقا چه‌کسی چه‌میزان پول برامون فرستاده. تا اگر احیانا خدای نکرده به اشکالی در پیش‌بُردن پروژه برخوردیم بتونم حق شما رو بهتون برگردونم. به علاوه علافه‌مندیم شرکت‌کننده‌های عزیز رو بشناسیم. 


چهارم (که خواهش من از همه‌ی شماست) . هم‌فندومی‌های عزیزم. لطفا توجه داشته باشید که پیشرفت رَوُون و رضایت‌بخش این پروژه فقط وابسته به مطلع شدن هرچه بیشترِ سایرین هست. من واقعا درین بازه‌ی زمانی اصلا در توانم نیست بیشترازین وقت بذارم... رسانه شمایید. به هر روشی که میتونید لطفا اطلاع رسانی کنید. 

اگر وب دارین پست معرفی بذارید. اگر تلگرام کانال و گروه سوجویی دارید یا هستید اونجا به بقیه خبر بدین. اینستا پست بذارید و اگر هیچکدوم ازینا نمیشد از هر الفی که سراغتون خورد بپرسید: راستی راجع به پروژه جهانی خیریه‌ سوجو شنیدی؟؟


پی‌نوشت: دوستانی که کامنت گذاشتن شماره حساب براشون ارسال شد. لطفا ایمیل‌هاتون رو چک کنید.

  • fish shabnam

نظرات  (۵)

سلام.
خیلی خوشحال میشم که بتونم کمک کنم
شماره حساب لطفا...
شماره تلفنم رو فکرکنم دارین.
محض احتیاط ایمیلم
parmis5757@gmail.com
پاسخ:
سلام نینا جانم ^_^ دلم تنگ شده بود واست! راستش شمارت رو گم کردم چونکه اونموقع سیو نکردمش -_- شماره کارت رو ایمیل کردم برات
سلام.عزیزم.
حالتون خوبه؟ منم دلم براتون خیلی تنگ شده خیلی وقته ازتون بی خبرم,
ممنون برا میل در اولین فرصت واریز میکنم.میبوسمت
پاسخ:
^__^ حالم که خوبه فقط خیلی سرم شلوغ کارام شده فرصت هیچیُ ندارم. انشالا مهر یا مرداد برمیگردم عمارت کلی هرروز باشم در خدمتتون شاد شم یکم 
سلام دوستم...خیلی خوشحالم که همچین پروژه ای هست که بتونیم خودمونو به پسرا نشون بدیم...من تا جایی که بتونم اطلاع رسانی میکنم ، امیدوارم موفق بشیم و ممنونتم بابت مدیریت این رَوَند که حتما خیلی هم سخته.
اگه برای منم شماره حساب رو  میل کنی تا بتونم شرکت کنم عالیه
پاسخ:
من ممنونم از شما مهتای عزیز چون بدون اطلاع رسانی درست که متاسفانه درین بازه فرصت انجامش رو ندارم تمام تلاشامون بی نتیجه میمونه. 
شماره کارت هم ایمیل شد :)
سلام.میشه دوباره شماره حساب رو تو میل کنترل کنین,چون مشکل داره انگار قبول نمیکنه
سلام..دوستی ببخشید یه سوال
ما پولو تو این حساب میریزیم به چه اسمیه میشه بگی لطفا اشتباه واریز نکنم..ـمرسی😍😍😍😍😍
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی