IRANIAN E.L.F

LEETEUK : Until the world is covered with Pearl Sapphire, and blue balloons. It's not an end, it's an and

IRANIAN E.L.F

LEETEUK : Until the world is covered with Pearl Sapphire, and blue balloons. It's not an end, it's an and

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۰:۲۰ ب.ظ

پروژه ی بزرگ خیریه ی سوجو


سلام به همه ی الف های عزیزم :) سال جدید بهترینتون باشه انشالله و از خدا میخوام تحقق تمام دعاهایی که هرکدوممون سر تحویل سال برای سوپرجونیور عزیزمون داشتیم رو همین امسال بهمون هدیه کنه. خب بگذرم ازین صحبتها


بینیاد خیریه ی سوجو در نظر داره اقدام نوع دوستانه ی دیگری رو با مشارکت همه ی ما به انجام برسونه و این بار به واسطه ی موفقیت پیشین قصد دارن قدم بزرگتری به نام پسرای عزیزمون بردارن.

 

جولیوس پسربچه ی پنج ساله ی فقیر و مستحق کمک که اهل اوگاندا است اما اگر بخواین میتونه داداش کوچولوی شما بشه. خیریه ی سوجو در صدد برعهده گرفتن قیمیت این پسر که خودتون هم میتونید پروفایلش رو در سایت worldvision مطالعه کنید هست. جولیوس تا سن هجده سالگی توسط فندوم الف و به نام گروه سوپرجونیور مورد حمایت های لازم مالی برای داشتن یک زندگی کم دغدغه تر قرار میگیره.


خب. ما تسهیلات لازم برای مشارکت دسته جمعی رو مهیا کردیم. شما از امروز پونزدهم فروردین ، ۲۰ روز فرصت دارید تا آمادگی خودتون برای مشارکت مالی رو از طریق کامنت یا دیگر راه های ارتباطی با من اعلام کنید (که در سربرگ تماس با من در اختیارتون قرار دادم) کف کمک مالی شما میتونه پنج هزار تومن باشه. چون طبق محاسباتم باتوجه به مبلغ کلی مورد نیاز برای به سرپرستی گرفتن جولیوس تا سن هجده سالگی، پنج هزار تومن میشه معادل خرج یک روز زندگی برادرمون. شما دفعه ی پیش فقط در سه روز و با همکاری تعدادی انگشت شمار پونصد هزار تومن تهیه کردید!! پس من امیدم رو این بار روی مبلغ بیشتری گذاشتم!


 ناامیدم نکنید. میدونم اگر هرکدوم برای مطلع کردن همه تلاش کنید میتونیم این مبلغ رو در مدت ۲۰روز جمع کنیم. تا انشالله این بار در کنار باقی کشورها اسمی هم از ایران و الفهای ایران برای پسرامون ثبت رسمی بشه.


درضمن اینم بگم که چون جولیوس کوچولو در روزی که کیوهیون رسما در گروه دیبوت شده به‌دنیا اومده (یعنی ۲۷ مِی) قَیِم داداش کوچولوی ما به نوعی میشه مکنه کیونای عزیزمون ^^ 


 تا اینجای کار چیزی بود که من میتونستم انجام بدم اما بدون همکاری شما برای مشارکت مالی و مهم تر از اون مطلع کردن تمام فندوم الف ایران قطعا تلاشم بی نتیجه خواهد موند. اما با امتحانی که توسط پروژه ی گائون گرفته شد مطمعنم میتونیم مبلغ قابل قبول رو جمع کنیم. پس فایتینگ دوستان همیشگی! ^_^

نظرات  (۱۶)

یعنی فقط یک بار پول بدیم یا هر ماه؟
شماره حسابت رو واسم بفرست.
09386719994

@park_nana
این هم ایدی تلگرامم

همون شماره حساب قبلیه.....
ببینم تا ۲۰ روز دیگه چقدر میتونم پول جمع کنم بعد روز آخر بریزم...
فقط شماره حساب رو بده...
گلم.. این الان....... شماره حساب هم بزارین که بدیم ..... 
سلام منم هستم
فقط نمیدونم اینکه کل پول رو یکجا باید بدیم یا هر ماه باید مبلغی داده بشه؟!
ایدی تلکرامم 
@miss_jewelfish
خب من باید چطور بریزم پول رو؟ شماره حساب رو میدی لطفا؟
سلام چجوری پول رو به حساب بریزم شماره حسابو میدی
سلام خوشحالم این دفعه به موقع باخبر شدم
ما تو شهرمون پنج شنبه هفته دیگه میتینگ داریم به بچه ها میگم
فقط برام شماره حساب میدی من خودم به اونا شماره حساب بدم یا بگم از خودت بگیرن؟ آخه بچه هایی که جمع میشیم همه الف نیستن کی پاپر هستیم اما برای مطرح شدن اسم ایران بچه ها تو پروژه های مختلف شرکت می کنن
آیدی تلگرامتو بدم بچه ها بیان اونجا؟ خواستی جواب بدی همون تو تلگرام برام بنویس
کومائو
پاسخ:
سلام عزیزم دیدی گفته بودم ناراحت نباشی پروژه های بعدی هم هستن :) توام با این موضوع میتینگ خیلی خوشحالم کردی امیدوارم چندنفری باشن که به شرکت در پروژه علاقه مند بشن. شماره حساب رو لطفا بگو از خودم بگیرن دلیلش رو توضیح دادم دیگه... باقی صحبتارو تلگرام میکنیم فقط آیدی شما رو مطمعن نیستم بتونم پیدا کنم احتمالا بین اون همه چت گمت کردم. میشه آیدیت رو بدی؟
Lotfan yebar dg shomararo baram email konid merci
پاسخ:
چشب
منم میخوام شرکت کنم لطفا شماره حساب رو به ایدی تلگرامم بفرستید:
@arin_sj
و اینکه اگر یک رنج قیمیتی میداد که بدونیم متوسط پولی که باید واریز کنیم چقدره ممنون میشدم
پاسخ:
توضیح دادم‌که حدااقلش پنج‌هزارتومن میشه
سلام,من هم میخواستم شرکت کنم. اینم آیدی تلگرامم:
nina_sujuelfish@
سلام دوستی..
بیزحمت واسه منم  حسابو بفرست ...
مبلغ هر قدر که بخوایم هست !!!؟؟؟(از ۵۰۰۰تومن به بالا !!)
پاسخ:
بله از پنج‌هزارتومن‌تا هرقدر که استطاعت مالی شما اجازه بده میتونید کمک کنید. چشم میل میکنم برات
سلام عزیز..
واسه من پیامش نیومده هنوز😋
سلام حس انسان دوستی ایرانیا که از بین نرفته؟ رفته؟ من نه به عنوان یک الف بلکه به عنوان یک مس/لمان و یک ایرانی کمک می کنم امیدوارم شما هم برای خوشحال کردن این پسر بچه و تامین زندگی اون کمک کنید . ازتون خواهش می کنم کاری کنید تو ایران انسان های با محبت و فداکار انسان دوست بمونن  لطفا نشون بدید که ما ایرانیا که از نسل داریوش و کوروش هستیم .نشون بدید هنوزم انسانیم. من خودم یک الفم و واقعا هم برام ارزش داره پس فکر نکنید می خوام خلاف سوپر جونیور و پسر ها صحبت کنم بحث صحبت من خود ایران و ایرانیایه اگر ما به جای خریدن چهارمین کلاه یا دست بند سوجویی همون قیمت یا حتی نصف اون رو به نیاز مندان کشور خودمون بدیم که البته متاسفانه یکی دو تا نیستن می تونیم از امار نیاز مندای کشور و فقیر نشین ها کم تر کنیم.  هم وطنای من. منو و شما اینده ی این کشوریم نه برای ح/کومتش نه برای  بالا م/قام ها برای کشور خودمون برای وطن خودمون لطفا تلاش کنید .می خوام بپرسم تا کی؟ تا کی می خواید دست روی دست بذارید تا اوضاع به همین روال بمونه ؟ خواهرا و برایدرای من وطن منو شما هزاران سال تاریخ داره اما اگر اینطوری ادامه بدیم آینده ای نخواهد داشت . لطفا چشماتون رو باز کنید و از خواب بیدار شید ایرانیا دوم ضریب هوشی جهان و اولین درصد تلاش جهان رو دارن .اول ضریب هوشی جهان مال ژاپنه اما تفاوت رو ببینید اختلاف تا چه حد ؟؟ چادر هایی که توسط ما  استفاده میشه ساخت کشور ژاپنه. یعنی ما به مقامی رسیدیم که حتی توان ساخت وسایل مورد نیاز خودمون رو هم نداریم . تا چند وقت پیش سوزن های مارو چین سوراخ می کرده . اینا شوخی نیست .منو شما با چشمای بسته داریم راه میریم و از کشور های غربی تقلید می کنیم اونم نه به روش درست .امریکایی ها اعتراف کردن عید نوروز از کریسمس بهتره چون ما در عید به طبیعت و طبیعت گردی اهمیت می دیم و سبزه و درخت می کاریم ولی اونا در روز کریسمس درخت هارو می کنند و به نمایش می ذارن اما اونا خبر ندارن اینجا چه خبره . اونا برای نابودی کشور ما تلاش می کنن ولی ما داریم از زحمت اونا کم می کنیم و خودمون. همو نابود می کنیم. با دل شکستن .دست گذاشتیم رو قلب هم. روی بزرگ ترین نقطه ضعف خودمون و اونو  نشونه گرفتیم . و هر ماه با یک نفر دوست میشیم و حرف می زنیم و بعد یک ماه نفر بعدی.اون چشم بند رو از روی چشماتون بردارید بینید چه اس/لامی ساختن امریکا و انگلیس تو ایران . به خدا اس/لام اینطوری نیست که ما ساختیم تو ذهنمون. اس/لام اومده برای راحتی ما. یک چهره و تصور ساختیم از خدا بدتر از دا/عش. ولی به نظر شما اما/م حسینی که داشت برای عاقبت دشمن خودش گریه می کرد نما/ینده ی این خ/داست . حضر/ت علییی که از نون خودش برای سیر کردن شکم فقرا می گذشت با اینکه روزه بود نمای/نده ی این خدا/ست. قرار نیست از روی دیگران تقلید کنیم .اسلا/م اومده تا من و شما فک کنیم . قرار نیست هر چی دیگران گفتن شما بگید چشم اره این درسته قرآن اومده تا شما در موردش فک کنید تحقیق کنید و به نتیجه برسید. از این متن به راحتی نگذرید من نه نون خور حکو/متم نه کارمند مجل/س من فقط یک نو جوونم ام که چشم بندم رو برداشتم و چشما مو باز کردم .یک نوجوونیم که نگران آینده ی اس/لام و ایران و ایرانیایه پس لطفا چشماتون رو باز کنید و با دید دیگه به اطراف نگاه کنید . لطفا نذارید ایران تباه بشه .نذارید نابود بشه. لطفا یکم برای پا برجا موندن و آبادیش تلاش کنید  .اگه میشه شماره حصاب رو بگید ممنون
سلام..هنوز وقت هست؟؟من دیر فهمیدم 😭😭😭😭😭
می خواستم بدونم پروژه ب کجارسید؟!
چند ماه گذشته ولی چرا هیچ خبری نیس،حتی رباره اینکه پروژه به کجا رسید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی